RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I 85KM (diesel) (2005 - 2009)

RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I 85KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2009 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 63 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I wynosi 85 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I osiąga moment obrotowy 185 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1028 litrów. Wymiary samochodu: 1719 mm szerokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I 85KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I 85KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 85 KM
Momen obrotowy 185 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I 85KM (diesel)

Szerokość 1719 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Masa własna 1175 kg
Masa całkowita 1665 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I 85KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zagłówek dla dziecka - tył 2008 - 2009 Standard
Światła przeciwmgielne 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Światła przeciwmgielne + światła doświetlające zakręt 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Żaluzja przeciwsłoneczna na tylnej szybie 2008 - 2009 Standard
Lakier metalik 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 60 PLN
ESP + ASR 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Czujnik deszczu i świateł 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Pakiet Look 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Kieszenie w oparciach foteli przednich 2008 - 2009 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I 85KM (diesel)

marzec 2009 - grudzień 2009 61 900 PLN
wrzesień 2008 - luty 2009 59 650 PLN
lipiec 2008 - wrzesień 2008 58 950 PLN
grudzień 2006 - czerwiec 2008 61 950 PLN
lipiec 2006 - grudzień 2006 61 600 PLN
listopad 2005 - czerwiec 2006 60 300 PLN
sierpień 2005 - październik 2005 60 300 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback III I 85KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.