RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel) (2008 - 2009)

RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 50 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I wynosi 68 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I osiąga moment obrotowy 160 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1028 litrów. Wymiary samochodu: 3986 mm długości, 1707 mm szerokości, 1496 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 68 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Długość 3986 mm
Szerokość 1707 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1496 mm
Masa własna 1165 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2008 - 2009 Standard
Komputer pokładowy 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2008 - 2009 Standard
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2008 - 2009 Standard
Tylne oparcie składane, dzielone 2008 - 2009 Standard
Immobilizer 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

marzec 2009 - grudzień 2009 50 150 PLN
wrzesień 2008 - luty 2009 47 900 PLN
lipiec 2008 - wrzesień 2008 47 200 PLN
maj 2008 - czerwiec 2008 50 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.