RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel) (2008 - 2009)

RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 50 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I wynosi 68 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I osiąga moment obrotowy 160 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1028 litrów. Wymiary samochodu: 3986 mm długości, 1707 mm szerokości, 1496 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 68 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Długość 3986 mm
Szerokość 1707 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1496 mm
Masa własna 1155 kg
Masa całkowita 1645 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2008 - 2009 Standard
Komputer pokładowy 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2008 - 2009 Standard
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2008 - 2009 Standard
Tylne oparcie składane, dzielone 2008 - 2009 Standard
Immobilizer 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

marzec 2009 - grudzień 2009 49 050 PLN
wrzesień 2008 - luty 2009 46 200 PLN
lipiec 2008 - wrzesień 2008 45 700 PLN
maj 2008 - czerwiec 2008 48 700 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III I 68KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.