RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I 98KM (benzyna) (2005 - 2008)

RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I 98KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 72 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I wynosi 98 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 183 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,0 s. Silnik RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I osiąga moment obrotowy 127 Nm. RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I wynosi około 6,6 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1028 litrów. Wymiary samochodu: 3986 mm długości, 1719 mm szerokości, 1496 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I 98KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I 98KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,4 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I 98KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,0 s
Prędkość maksymalna 183 km/h
Moc 98 KM
Momen obrotowy 127 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R15
Rozmiar felgi 6J X 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I 98KM (benzyna)

Długość 3986 mm
Szerokość 1719 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1496 mm
Masa własna 1135 kg
Masa całkowita 1625 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I 98KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
4/5 zagłówki 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Lampy ksenonowe ze spryskiwaczami 2007 - 2008 Standard
Popielniczka + zapalniczka 2007 - 2008 Standard
Funkcja oświetlania drogi do domu 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Radio-magnetofon 2x15 W 2007 - 2008 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Lakier perłowy 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Tapicerka materiałowa 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 2007 - 2008 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I 98KM (benzyna)

maj 2007 - maj 2008 44 400 PLN
grudzień 2006 - maj 2007 45 400 PLN
lipiec 2006 - grudzień 2006 45 200 PLN
listopad 2005 - czerwiec 2006 44 200 PLN
sierpień 2005 - październik 2005 44 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.4 16V Expression Hatchback III I 98KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.