RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I 98KM (benzyna) (2005 - 2008)

RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I 98KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 72 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I wynosi 98 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 183 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,0 s. Silnik RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I osiąga moment obrotowy 127 Nm. RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I wynosi około 6,6 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1028 litrów. Wymiary samochodu: 1719 mm szerokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I 98KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I 98KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,4 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I 98KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,0 s
Prędkość maksymalna 183 km/h
Moc 98 KM
Momen obrotowy 127 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R15
Rozmiar felgi 6J X 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I 98KM (benzyna)

Szerokość 1719 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Masa własna 1135 kg
Masa całkowita 1625 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I 98KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
4/5 zagłówki 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Lampy ksenonowe ze spryskiwaczami 2007 - 2008 Standard
Popielniczka + zapalniczka 2007 - 2008 Standard
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
Radio-magnetofon 2x15 W 2007 - 2008 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2007 - 2008 Standard
Lakier perłowy 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Tapicerka materiałowa 2007 - 2008 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I 98KM (benzyna)

grudzień 2006 - maj 2008 42 900 PLN
lipiec 2006 - grudzień 2006 42 700 PLN
listopad 2005 - czerwiec 2006 42 400 PLN
sierpień 2005 - październik 2005 42 400 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.4 16V Authentique Hatchback III I 98KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.