RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I 75KM (benzyna) (2007 - 2008)

RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I osiąga moment obrotowy 105 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1028 litrów. Wymiary samochodu: 3986 mm długości, 1719 mm szerokości, 1496 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 105 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I 75KM (benzyna)

Długość 3986 mm
Szerokość od 1719 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1496 mm
Masa własna 1090 kg
Masa całkowita 1580 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2007 - 2008 Standard
Airbag 6 sztuk 2007 - 2008 Standard
Klimatyzacja 2007 - 2008 Standard
Komputer pokładowy 2007 - 2008 Standard
Zamek centralny 2007 - 2008 Standard
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 2007 - 2008 Standard
El. podnoszenie szyb, przód 2007 - 2008 Standard
Szyby barwione 2007 - 2008 Standard
4/5 zagłówki 2007 - 2008 Standard
Tylne oparcie składane, dzielone 2007 - 2008 Standard

Cena RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I 75KM (benzyna)

kwiecień 2007 - maj 2008 43 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Wind Hatchback III I 75KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.