RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I 78KM

RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I 78KM (benzyna) (2007 - 2009)

RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I 78KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 57 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I wynosi 78 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I osiąga moment obrotowy 108 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1028 litrów. Wymiary samochodu: 1719 mm szerokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I 78KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I 78KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 78 KM
Momen obrotowy 108 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Zautomatyzowana manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I 78KM (benzyna)

Szerokość 1719 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Masa własna 1090 kg
Masa całkowita 1580 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I 78KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tempomat 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Zagłówek dla dziecka - tył 2008 - 2009 Standard
Światła przeciwmgielne 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Światła przeciwmgielne + światła doświetlające zakręt 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Karta Renault Handsfree 2008 - 2009 Standard
Żaluzja przeciwsłoneczna na tylnej szybie 2008 - 2009 Standard
Lakier metalik 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 60 PLN
ESP + ASR 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Czujnik deszczu i świateł 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I 78KM (benzyna)

marzec 2009 - grudzień 2009 53 450 PLN
wrzesień 2008 - luty 2009 51 200 PLN
lipiec 2008 - wrzesień 2008 50 500 PLN
maj 2008 - czerwiec 2008 53 500 PLN
maj 2007 - kwiecień 2008 55 650 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Quickshift Hatchback III I 78KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.