RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I 75KM (benzyna) (2005 - 2009)

RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2009 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 167 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 13,4 s. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I osiąga moment obrotowy 105 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1028 litrów. Wymiary samochodu: 1719 mm szerokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I 75KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,9 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 13,4 s
Prędkość maksymalna 167 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 105 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/65 R15
Rozmiar felgi 5.5J R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I 75KM (benzyna)

Szerokość 1719 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Masa własna 1090 kg
Masa całkowita 1580 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zagłówek dla dziecka - tył 2008 - 2009 Standard
Światła przeciwmgielne 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Światła przeciwmgielne + światła doświetlające zakręt 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Żaluzja przeciwsłoneczna na tylnej szybie 2008 - 2009 Standard
Lakier metalik 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Lampy ksenonowe ze spryskiwaczami 2008 - 2009 Standard
Popielniczka + zapalniczka 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 60 PLN
ESP + ASR 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Czujnik deszczu i świateł 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Pakiet Look 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 850 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I 75KM (benzyna)

marzec 2009 - grudzień 2009 49 950 PLN
wrzesień 2008 - luty 2009 47 700 PLN
lipiec 2008 - wrzesień 2008 47 000 PLN
maj 2008 - czerwiec 2008 50 000 PLN
grudzień 2006 - kwiecień 2008 52 150 PLN
lipiec 2006 - grudzień 2006 51 800 PLN
listopad 2005 - czerwiec 2006 50 500 PLN
sierpień 2005 - październik 2005 50 500 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Extreme Hatchback III I 75KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.