RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I 75KM (benzyna) (2005 - 2009)

RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2009 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 167 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 13,4 s. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I osiąga moment obrotowy 105 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1028 litrów. Wymiary samochodu: 3986 mm długości, 1719 mm szerokości, 1496 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I 75KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,9 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 13,4 s
Prędkość maksymalna 167 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 105 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/65 R15
Rozmiar felgi 5.5J R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I 75KM (benzyna)

Długość 3986 mm
Szerokość 1719 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1496 mm
Masa własna 1090 kg
Masa całkowita 1580 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Popielniczka + zapalniczka 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 60 PLN
Światła przeciwmgielne 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Światła przeciwmgielne + światła doświetlające zakręt 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Lakier metalik 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
ESP + ASR 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Pasy bezpieczeństwa z napinaczami, przód/tył 2008 - 2009 Standard
Pakiet Look 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Fotel kierowcy z mechaniczną regulacją wysokości 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Pakiet Wind 2008 - 2009 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I 75KM (benzyna)

marzec 2009 - grudzień 2009 41 450 PLN
wrzesień 2008 - luty 2009 39 200 PLN
lipiec 2008 - wrzesień 2008 38 500 PLN
grudzień 2006 - czerwiec 2008 41 500 PLN
lipiec 2006 - grudzień 2006 41 300 PLN
listopad 2005 - czerwiec 2006 41 200 PLN
sierpień 2005 - październik 2005 41 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback III I 75KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.