RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia 65KM

RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia 65KM (diesel) (2009 - 2010)

RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia 65KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 48 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia wynosi 65 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia osiąga moment obrotowy 160 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 3818 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia 65KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia 65KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 65 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia 65KM (diesel)

Długość 3818 mm
Szerokość od 1639 mm do 1940 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 935 kg
Masa całkowita 1445 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia 65KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 650 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Immobilizer 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 300 PLN
4/5 zagłówki 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2009 - 2010 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia 65KM (diesel)

czerwiec 2009 - grudzień 2010 46 700 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi All Inclusive Hatchback II Storia 65KM (diesel)

RENAULT Clio II Storia hatchback tablica rozdzielcza
RENAULT Clio II Storia hatchback czerwony jasny przedni prawy
RENAULT Clio II Storia hatchback niebieski jasny przedni lewy
RENAULT Clio II Storia hatchback czerwony jasny tylny prawy

Inne wersje ii-storia

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.