RENAULT Clio Hatchback II Storia (2009 - 2010)

RENAULT Clio Hatchback II Storia

Generacja była produkowana od 2009 do 2010 roku. RENAULT Clio Hatchback II Storia to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 44 do 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Clio Hatchback II Storia wynosi od 60 do 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 167 km/h. Silnik RENAULT Clio Hatchback II Storia jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1149 do 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio Hatchback II Storia przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Clio Hatchback II Storia osiąga moment obrotowy od 105 do 160 Nm. RENAULT Clio Hatchback II Storia posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio Hatchback II Storia to benzyna, benzyna/gaz lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio Hatchback II Storia wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio Hatchback II Storia posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 3818 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio Hatchback II Storia

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Clio Hatchback II Storia

Zdjęcia RENAULT Clio Hatchback II Storia

RENAULT Clio II Storia hatchback tablica rozdzielcza
RENAULT Clio II Storia hatchback czerwony jasny przedni prawy
RENAULT Clio II Storia hatchback niebieski jasny przedni lewy
RENAULT Clio II Storia hatchback czerwony jasny tylny prawy

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.