RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III 80KM

RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III 80KM (diesel) (2004)

RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III 80KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2004 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III wynosi 80 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III osiąga moment obrotowy 185 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 1639 mm szerokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III 80KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 185 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III 80KM (diesel)

Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Masa własna 1070 kg
Masa całkowita 1540 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia 2004 Standard (indywidualny)
Ogrzewanie przednich foteli 2004 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Tylne oparcie składane, dzielone 2004 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2004 Standard (indywidualny)
Dach suwany, mechaniczny 2004 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Lakier metalik 2004 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2004 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III 80KM (diesel)

styczeń 2004 - wrzesień 2004 54 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Pack Dynamique Hatchback II III 80KM (diesel)

Inne wersje ii-generacja-iii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.