RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III 65KM (diesel) (2004 - 2005)

RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III 65KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 48 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III wynosi 65 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III osiąga moment obrotowy 160 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 1639 mm szerokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III 65KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III 65KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 65 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III 65KM (diesel)

Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1525 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III 65KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy i pasażera 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Zamek centralny 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Dach suwany, mechaniczny 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III 65KM (diesel)

wrzesień 2005 47 350 PLN
grudzień 2004 - sierpień 2005 47 000 PLN
styczeń 2004 - listopad 2004 47 350 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Free Hatchback II III 65KM (diesel)

Inne wersje ii-generacja-iii

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.