RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III 98KM

RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III 98KM (benzyna) (2004)

RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III 98KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2004 roku. RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 72 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III wynosi 98 KM. Silnik RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III osiąga moment obrotowy 127 Nm. RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3812 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III 98KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III 98KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 98 KM
Momen obrotowy 127 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III 98KM (benzyna)

Długość 3812 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 1030 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III 98KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2004 Standard (w pakiecie) 400 PLN
4/5 zagłówki 2004 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2004 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Dach suwany, mechaniczny 2004 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN

Cena RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III 98KM (benzyna)

styczeń 2004 - wrzesień 2004 54 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.4 Confort Privilege aut Hatchback II III 98KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-iii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.