RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III 98KM

RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III 98KM (benzyna) (2004)

RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III 98KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2004 roku. RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 72 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III wynosi 98 KM. Silnik RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III osiąga moment obrotowy 127 Nm. RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 1639 mm szerokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III 98KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III 98KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 98 KM
Momen obrotowy 127 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III 98KM (benzyna)

Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Masa własna 1070 kg
Masa całkowita 1530 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III 98KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2004 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2004 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Dach suwany, mechaniczny 2004 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Obrotomierz 2004 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III 98KM (benzyna)

styczeń 2004 - wrzesień 2004 48 600 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.4 16V Pack Dynamique Hatchback II III 98KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-iii

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.