RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III 60KM (benzyna) (2004)

RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III 60KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2004 roku. RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 44 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III wynosi 60 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III osiąga moment obrotowy 93 Nm. RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III 60KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III 60KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 60 KM
Momen obrotowy 93 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III 60KM (benzyna)

Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 990 kg
Masa całkowita 1425 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III 60KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2004 Standard (indywidualny)
Dach suwany, mechaniczny 2004 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Obrotomierz 2004 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III 60KM (benzyna)

styczeń 2004 - wrzesień 2004 42 800 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 Pack Authentique Hatchback II III 60KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-iii

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.