RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III 60KM (benzyna) (2004 - 2005)

RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III 60KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 44 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III wynosi 60 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III osiąga moment obrotowy 127 Nm. RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III 60KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III 60KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 60 KM
Momen obrotowy 127 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III 60KM (benzyna)

Długość 3773 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 1075 kg
Masa całkowita 1535 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III 60KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2004 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III 60KM (benzyna)

wrzesień 2005 45 350 PLN
grudzień 2004 - sierpień 2005 44 900 PLN
listopad 2004 45 350 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 Extreme Hatchback II III 60KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-iii

RENAULT Clio - Wiadomości

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.