RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III 75KM (benzyna) (2004 - 2005)

RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III osiąga moment obrotowy 105 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 105 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III 75KM (benzyna)

Długość 3773 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 1040 kg
Masa całkowita 1510 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2004 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III 75KM (benzyna)

wrzesień 2005 45 450 PLN
grudzień 2004 - sierpień 2005 45 000 PLN
listopad 2004 45 450 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Fairway Hatchback II III 75KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-iii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.