RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III 75KM

RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III 75KM (benzyna) (2006 - 2009)

RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2009 roku. RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III osiąga moment obrotowy 105 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3812 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 105 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III 75KM (benzyna)

Długość 3812 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 945 kg
Masa całkowita 1490 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2007 - 2009 Standard
Lakier metalik 2007 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Immobilizer 2007 - 2009 Standard
Szyby barwione 2007 - 2009 Standard
Tempomat 2007 - 2009 Standard (w pakiecie) 500 PLN
4/5 zagłówki 2007 - 2009 Standard
Zamek centralny z pilotem 2007 - 2009 Standard
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Automatyczna blokada drzwi podczas jazdy 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2007 - 2009 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III 75KM (benzyna)

luty 2009 - grudzień 2009 38 900 PLN
wrzesień 2008 - styczeń 2009 37 600 PLN
kwiecień 2007 - wrzesień 2008 38 630 PLN
grudzień 2006 - kwiecień 2007 41 130 PLN
wrzesień 2006 - grudzień 2006 38 630 PLN
lipiec 2006 - sierpień 2006 41 630 PLN
luty 2006 - czerwiec 2006 40 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V All Inclusive Hatchback II III 75KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-iii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.