RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II 107KM (benzyna) (2001 - 2004)

RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II 107KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2001 do 2004 roku. RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 79 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II wynosi 107 KM. Silnik RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II osiąga moment obrotowy 148 Nm. RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II 107KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II 107KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 107 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II 107KM (benzyna)

Długość 3773 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 1090 kg
Masa całkowita 1535 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II 107KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag - 4 sztuki 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
ABS 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja manualna 2001 - 2004 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II 107KM (benzyna)

styczeń 2001 - grudzień 2004 67 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique Hatchback II 107KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.