RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II 80KM (diesel) (2003 - 2004)

RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II 80KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2003 do 2004 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II wynosi 80 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II osiąga moment obrotowy 185 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II 80KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 185 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II 80KM (diesel)

Długość 3773 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1520 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Alufelgi 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Radio CD 2003 - 2004 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II 80KM (diesel)

grudzień 2003 - luty 2004 49 600 PLN
luty 2003 - listopad 2003 49 600 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Extreme Hatchback II 80KM (diesel)

Inne wersje ii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.