RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II 65KM (diesel) (2001 - 2003)

RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II 65KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2001 do 2003 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 48 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II wynosi 65 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II osiąga moment obrotowy 160 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II 65KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II 65KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 65 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II 65KM (diesel)

Długość 3773 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2471 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 1035 kg
Masa całkowita 1515 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II 65KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2001 - 2003 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II 65KM (diesel)

czerwiec 2001 - grudzień 2003 45 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Hatchback II 65KM (diesel)

Inne wersje ii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.