RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II 98KM (benzyna) (2001 - 2003)

RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II 98KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2001 do 2003 roku. RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 72 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II wynosi 98 KM. Silnik RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II osiąga moment obrotowy 127 Nm. RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II 98KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II 98KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 98 KM
Momen obrotowy 127 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II 98KM (benzyna)

Długość 3773 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1550 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II 98KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Skrzynia biegów automatyczna 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II 98KM (benzyna)

grudzień 2002 - marzec 2003 48 200 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 48 750 PLN
czerwiec 2001 - listopad 2001 48 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.4 16V Expression aut Hatchback II 98KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.