RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II 75KM (benzyna) (2001 - 2004)

RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2001 do 2004 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II osiąga moment obrotowy 105 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 105 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II 75KM (benzyna)

Długość 3773 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 930 kg
Masa całkowita 1450 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2001 - 2004 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2001 - 2004 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II 75KM (benzyna)

grudzień 2003 - luty 2004 43 200 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 41 700 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 41 550 PLN
czerwiec 2001 - listopad 2001 43 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback II 75KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.