RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II 75KM (benzyna) (2003 - 2004)

RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2003 do 2004 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II osiąga moment obrotowy 105 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 1639 mm szerokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 105 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II 75KM (benzyna)

Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Masa własna 930 kg
Masa całkowita 1450 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2003 - 2004 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II 75KM (benzyna)

grudzień 2003 - luty 2004 45 100 PLN
czerwiec 2003 - listopad 2003 45 100 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Alize Hatchback II 75KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.