RENAULT Clio Hatchback II II (2001 - 2004)

RENAULT Clio Hatchback II II

Generacja była produkowana od 2001 do 2004 roku. RENAULT Clio Hatchback II II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 44 do 126 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Clio Hatchback II II wynosi od 60 do 172 KM. Silnik RENAULT Clio Hatchback II II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1149 do 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio Hatchback II II przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Clio Hatchback II II osiąga moment obrotowy od 93 do 200 Nm. RENAULT Clio Hatchback II II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio Hatchback II II to benzyna lub diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio Hatchback II II posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio Hatchback II II

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Clio Hatchback II II

Silniki benzynowe
(2003 - 2004) 1.4 16V Extreme Hatchback II 98KM
(2003 - 2004) 1.4 16V Extreme Hatchback II 98KM
(2003 - 2004) 1.2 16V Alize Hatchback II 75KM
(2003 - 2004) 1.2 16V Alize Hatchback II 75KM
(2003 - 2004) 1.2 Alize Hatchback II 60KM
(2003 - 2004) 1.2 Alize Hatchback II 60KM
(2003 - 2004) 1.2 Free Hatchback II 60KM
(2003 - 2004) 1.2 Free Hatchback II 60KM
(2002 - 2004) 1.2 16V Extreme Hatchback II 75KM
(2002 - 2004) 1.2 16V Extreme Hatchback II 75KM
(2002 - 2004) 1.2 Access Hatchback II 60KM
(2002 - 2004) 1.2 Access Hatchback II 60KM
(2001 - 2004) 2.0 16V Sport Hatchback II 172KM
(2001 - 2004) 1.6 16V Dynamique Hatchback II 107KM
(2001 - 2004) 1.6 16V Dynamique Hatchback II 107KM
(2001 - 2004) 1.6 16V Initiale Hatchback II 107KM
(2001 - 2004) 1.6 16V Initiale Hatchback II 107KM
(2001 - 2004) 1.6 16V Privilege Hatchback II 107KM
(2001 - 2004) 1.6 16V Privilege Hatchback II 107KM
(2001 - 2003) 1.4 16V Dynamique Hatchback II 98KM
(2001) 1.4 16V Dynamique aut Hatchback II 98KM
(2001 - 2004) 1.4 16V Expression Hatchback II 98KM
(2001 - 2004) 1.4 16V Expression Hatchback II 98KM
(2001 - 2003) 1.4 16V Expression aut Hatchback II 98KM
(2001 - 2003) 1.4 16V Expression aut Hatchback II 98KM
(2001 - 2004) 1.4 16V Privilege Hatchback II 98KM
(2001 - 2004) 1.4 16V Privilege Hatchback II 98KM
(2001 - 2004) 1.4 16V Privilege aut Hatchback II 98KM
(2001 - 2004) 1.4 16V Privilege aut Hatchback II 98KM
(2001 - 2004) 1.2 16V Authentique Hatchback II 75KM
(2001 - 2004) 1.2 16V Authentique Hatchback II 75KM
(2001 - 2004) 1.2 16V Expression Hatchback II 75KM
(2001 - 2004) 1.2 16V Expression Hatchback II 75KM
(2001 - 2004) 1.2 Authentique Hatchback II 60KM
(2001 - 2004) 1.2 Authentique Hatchback II 60KM

Zdjęcia RENAULT Clio Hatchback II II

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.