RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I 80KM (diesel) (2000 - 2001)

RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I 80KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2000 do 2001 roku. RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I wynosi 80 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 174 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,8 s. Silnik RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1870 cm3.

RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I 80KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 6,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I 80KM (diesel)

Norma Euro Euro 2
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,8 s
Prędkość maksymalna 174 km/h
Moc 80 KM
Pojemność skokowa silnika 1870 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 40
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 175/65R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I 80KM (diesel)

Długość 3773 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 1075 kg
Masa całkowita 1490 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2000 - 2001 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I 80KM (diesel)

styczeń 2000 - maj 2001 53 354 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.9 dTi RXE Hatchback II I 80KM (diesel)

RENAULT Clio II I hatchback żółty przedni prawy
RENAULT Clio II I hatchback czerwony jasny przedni lewy
RENAULT Clio II I hatchback brązowy górny przedni
RENAULT Clio II I hatchback żółty tylny prawy
RENAULT Clio II I hatchback tablica rozdzielcza
RENAULT Clio II I hatchback wnętrze

Inne wersje ii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.