RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I 98KM (benzyna) (2000 - 2001)

RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I 98KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2000 do 2001 roku. RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 72 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I wynosi 98 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 186 km/h. Silnik RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I osiąga moment obrotowy 127 Nm. RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I 98KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I 98KM (benzyna)

Spalanie w jeździe miejskiej 10,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,8 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I 98KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 186 km/h
Moc 98 KM
Momen obrotowy 127 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 175/65 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I 98KM (benzyna)

Długość 3773 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1525 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I 98KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 Standard (w pakiecie) 2 190 PLN
Światła przeciwmgielne 2001 Standard (w pakiecie) 510 PLN
Klimatyzacja 2001 Standard
Alufelgi 2001 Standard
Lakier metalik 2001 Standard (w pakiecie) 1 170 PLN
Dach suwany, elektryczny 2001 Standard (w pakiecie) 2 140 PLN
Radio-Magnetofon 2001 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Radio CD 2001 Standard (w pakiecie) 2 120 PLN
Airbag pasażera 2001 Standard
Fotel kierowcy z mechaniczną regulacją wysokości 2001 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I 98KM (benzyna)

październik 2001 41 300 PLN
grudzień 2000 - wrzesień 2001 40 100 PLN
styczeń 2000 - listopad 2000 38 680 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.4i RT 16V Hatchback II I 98KM (benzyna)

RENAULT Clio II I hatchback żółty przedni prawy
RENAULT Clio II I hatchback czerwony jasny przedni lewy
RENAULT Clio II I hatchback brązowy górny przedni
RENAULT Clio II I hatchback żółty tylny prawy
RENAULT Clio II I hatchback tablica rozdzielcza
RENAULT Clio II I hatchback wnętrze

Inne wersje ii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Renault Clio 1.3 TCe - opinie, test, spalanie. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.