RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I 60KM (benzyna) (1998 - 2001)

RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I 60KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1998 do 2001 roku. RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 44 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I wynosi 60 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I osiąga moment obrotowy 93 Nm. RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I 60KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I 60KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 60 KM
Momen obrotowy 93 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I 60KM (benzyna)

Długość 3773 mm
Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 880 kg
Masa całkowita 1420 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I 60KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 Standard (w pakiecie) 2 190 PLN
Lakier metalik 2001 Standard (w pakiecie) 1 170 PLN
Airbag pasażera 2001 Standard (indywidualny)
Boczne poduszki powietrzne - przód 2001 Standard (indywidualny)
Pakiet Renault Clio Bezpieczeństwo 2001 Standard (w pakiecie) 1 940 PLN
Airbag kierowcy 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1998 - 2001 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I 60KM (benzyna)

wrzesień 2001 34 950 PLN
grudzień 2000 - sierpień 2001 34 500 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 32 630 PLN
grudzień 1998 - listopad 1999 29 860 PLN
czerwiec 1998 - listopad 1998 29 850 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2i RN Hatchback II I 60KM (benzyna)

RENAULT Clio II I hatchback żółty przedni prawy
RENAULT Clio II I hatchback czerwony jasny przedni lewy
RENAULT Clio II I hatchback brązowy górny przedni
RENAULT Clio II I hatchback żółty tylny prawy
RENAULT Clio II I hatchback tablica rozdzielcza
RENAULT Clio II I hatchback wnętrze

Inne wersje ii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.