RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I 75KM (benzyna) (2001)

RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2001 roku. RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3.

RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 1639 mm szerokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I 75KM (benzyna)

Szerokość 1639 mm
Rozstaw osi 2472 mm
Masa własna 880 kg
Masa całkowita 1470 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 Standard (w pakiecie) 2 190 PLN
Airbag kierowcy i pasażera 2001 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2001 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2001 Standard
Zamek centralny 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2001 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2001 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2001 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I 75KM (benzyna)

marzec 2001 - wrzesień 2001 39 350 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2i 16V Tech Road Hatchback II I 75KM (benzyna)

RENAULT Clio II I hatchback żółty przedni prawy
RENAULT Clio II I hatchback czerwony jasny przedni lewy
RENAULT Clio II I hatchback brązowy górny przedni
RENAULT Clio II I hatchback żółty tylny prawy
RENAULT Clio II I hatchback tablica rozdzielcza
RENAULT Clio II I hatchback wnętrze

Inne wersje ii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.