RENAULT Clio Hatchback II I (1998 - 2001)

RENAULT Clio Hatchback II I

Generacja była produkowana od 1998 do 2001 roku. RENAULT Clio Hatchback II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 44 do 126 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Clio Hatchback II I wynosi od 60 do 172 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 170 do 186 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 12,5 do 12,8 s. Silnik RENAULT Clio Hatchback II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1149 do 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio Hatchback II I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Clio Hatchback II I osiąga moment obrotowy od 93 do 200 Nm. RENAULT Clio Hatchback II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio Hatchback II I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio Hatchback II I wynosi około 7,0 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio Hatchback II I posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1037 litrów. Wymiary samochodu: 3773 mm długości, 1639 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio Hatchback II I

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Clio Hatchback II I

Zdjęcia RENAULT Clio Hatchback II I

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.