RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II 80KM (benzyna) (1996)

RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 1996 roku. RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II wynosi 80 KM. Silnik RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II osiąga moment obrotowy 107 Nm. RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1055 litrów. Wymiary samochodu: 3709 mm długości, 1628 mm szerokości, 1395 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II 80KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 107 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II 80KM (benzyna)

Długość 3709 mm
Szerokość 1628 mm
Rozstaw osi 2467 mm
Wysokość 1395 mm
Masa własna 850 kg
Masa całkowita 1330 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 1996 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1996 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 1996 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1996 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1996 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 1996 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1996 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1996 Standard (indywidualny)
Skrzynia biegów automatyczna 1996 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1996 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II 80KM (benzyna)

kwiecień 1996 - sierpień 1996 45 741 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback II 80KM (benzyna)

RENAULT Clio II hatchback tylny prawy
RENAULT Clio II hatchback przedni prawy
RENAULT Clio II hatchback przedni lewy
RENAULT Clio II hatchback przedni lewy

Inne wersje generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.