RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II 60KM (benzyna) (1996 - 1998)

RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II 60KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1996 do 1998 roku. RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 44 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II wynosi 60 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II osiąga moment obrotowy 93 Nm. RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1055 litrów. Wymiary samochodu: 3709 mm długości, 1628 mm szerokości, 1395 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II 60KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II 60KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 60 KM
Momen obrotowy 93 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II 60KM (benzyna)

Długość 3709 mm
Szerokość 1628 mm
Rozstaw osi 2467 mm
Wysokość 1395 mm
Masa własna 870 kg
Masa całkowita 1415 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II 60KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyby barwione 1998 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1997 - 1998 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy 1996 - 1998 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1996 - 1998 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 1996 - 1998 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1996 - 1998 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1996 - 1998 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1996 - 1998 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1996 - 1998 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II 60KM (benzyna)

czerwiec 1998 34 100 PLN
grudzień 1997 - maj 1998 34 407 PLN
grudzień 1996 - listopad 1997 34 815 PLN
kwiecień 1996 - listopad 1996 34 100 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 RN Hatchback II 60KM (benzyna)

RENAULT Clio II hatchback tylny prawy
RENAULT Clio II hatchback przedni prawy
RENAULT Clio II hatchback przedni lewy
RENAULT Clio II hatchback przedni lewy

Inne wersje generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.