RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I 80KM (benzyna) (1991 - 1994)

RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1991 do 1994 roku. RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I wynosi 80 KM. Silnik RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I osiąga moment obrotowy 107 Nm. RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1625 mm szerokości, 1395 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I 80KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 107 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I 80KM (benzyna)

Szerokość 1625 mm
Rozstaw osi 2467 mm
Wysokość 1395 mm
Masa własna 850 kg
Masa całkowita 1330 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 1991 - 1994 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1991 - 1994 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 1991 - 1994 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1991 - 1994 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1991 - 1994 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 1991 - 1994 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1991 - 1994 Standard (indywidualny)
Skrzynia biegów automatyczna 1991 - 1994 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1991 - 1994 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I 80KM (benzyna)

styczeń 1993 - marzec 1994 35 216 PLN
styczeń 1991 - grudzień 1992 35 216 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.4 RT aut Hatchback I 80KM (benzyna)

RENAULT Clio I hatchback szary ciemny tylny prawy
RENAULT Clio I hatchback czerwony jasny przedni prawy
RENAULT Clio I hatchback niebieski jasny przedni prawy
RENAULT Clio I hatchback czerwony jasny przedni lewy
RENAULT Clio I hatchback czerwony jasny przedni lewy
RENAULT Clio I hatchback przedni lewy

Inne wersje generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.