RENAULT Clio Hatchback

RENAULT Clio Hatchback

RENAULT Clio Hatchback

Model jest produkowany od roku 1990 do dziś. W tym czasie powstało 12 generacji tego modelu. RENAULT Clio Hatchback to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowego modelu RENAULT Clio Hatchback to od 21 558 do 103 500 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 35 do 162 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu RENAULT Clio Hatchback wynosi od 48 do 220 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 157 do 235 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,6 do 14,5 s. Silnik RENAULT Clio Hatchback jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 898 do 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio Hatchback przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Clio Hatchback osiąga moment obrotowy od 79 do 280 Nm. RENAULT Clio Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio Hatchback to benzyna, benzyna/gaz lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio Hatchback w zależności od wersji silnika, waha się od 3,2 do 7,0 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio Hatchback posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1028 do 1146 litrów. Wymiary samochodu: od 3709 do 4063 mm długości, od 1625 do 1798 mm szerokości, od 1365 do 1497 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio Hatchback

Ocena ogólna:
(26 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje RENAULT Clio Hatchback

Zdjęcia RENAULT Clio Hatchback

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.