RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 130KM

RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 130KM (benzyna) (2018 - obecnie)

RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 130KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 to od 77 000 do 77 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 wynosi 130 KM. Silnik RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1333 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 osiąga moment obrotowy 220 Nm. RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1235 litrów. Wymiary samochodu: 4122 mm długości, 1778 mm szerokości, 1566 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 130KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 130KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 130 KM
Momen obrotowy 220 Nm
Pojemność skokowa silnika 1333 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 130KM (benzyna)

Długość 4122 mm
Szerokość 1778 mm
Rozstaw osi 2606 mm
Wysokość 1566 mm
Masa własna 1195 kg
Masa całkowita 1727 kg

Wyposażenie RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 130KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka łączona Alcantara/skóra 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Tapicerka skórzana 2019 - obecnie Standard
Dach szklany panoramiczny - stały 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Wskaźnik stylu jazdy - system informacji kierowcy o ekologicznej jeździe 2019 - obecnie Standard (pakiet)
Lakier metalik (dach i nadwozie w różnych kolorach) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier uni za dopłatą (dach i nadwozie w różnych kolorach) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 950 PLN
Fotele przednie ogrzewane NM 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Uchwyt do smartfona do radioodtwarzacza R&GO 2019 - obecnie Standard
Pakiet Premium Techno 2019 - obecnie Standard

Ceny RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 130KM (benzyna)

luty 2019 - obecnie 77 900 PLN
grudzień 2018 - styczeń 2019 77 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Captur 1.3 Energy TCe FAP Intens Hatchback II 1.4 130KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-ii

RENAULT Captur - Wiadomości

Nowe Renault Captur ma pięć gwiazdek NCAP i kosztuje od 66 900 zł
Na rynku właśnie debiutuje nowe wcielenie Renault Captur. Ten crossover segmentu B doczekał się drugiej generacji, a jego cennik prezentuje się całkiem atrakcyjnie. Captur otwiera cennik kwotą 66 900 zł.

Opinie Moto.pl: Nowy Renault Captur - to nie byle jaki crossover. Jego poprzednik był najlepiej sprzedającym się samochodem tej klasy na rynku
Francuska firma ma wyczucie do rynkowych trendów albo niesamowite szczęście. Renault Zoe było jednym z pierwszych elektrycznych samochodów w Europie, a Captur pionierem segmentu crossover łączącego różne gatunki aut.

Nowy Renault Captur. Clio w wersji crossover
Nowy Renault Captur garściami czerpie z nowego Clio: ma tę samą płytę podłogową, wręcz identyczne wnętrze, tę samą technologię i wygląda jak Clio w wersji crossover. I dobrze.