RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I 90KM (benzyna) (2015 - 2017)

RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 898 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I osiąga moment obrotowy 135 Nm. RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1235 litrów. Wymiary samochodu: 4122 mm długości, 1778 mm szerokości, 1566 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(16 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I 90KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 135 Nm
Pojemność skokowa silnika 898 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I 90KM (benzyna)

Długość 4122 mm
Szerokość 1778 mm
Rozstaw osi 2606 mm
Wysokość 1566 mm
Masa własna 1164 kg
Masa całkowita 1658 kg

Wyposażenie RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik ciśnienia w oponach 2015 - obecnie Standard (indywidualny)
Przygotowanie do montażu alarmu 2015 - obecnie Standard
System multimedialny MEDIA NAV z dotykowym ekranem (nawigacja, radio 4X20, Bluetooth, USB, Jack) 2015 - obecnie Standard
Renault R-Link -nawigacja Carminat TomTom z dotykowym ekranem, 3d Sound by Arkamys, Bluetooth,online 2015 - obecnie Standard
Radio 4x20 W z Bluetooth, USB i Jack (bez CD) 2015 - obecnie Standard
Wykończenie wnętrza (ozdobne elementy) w kolorze szarym 2015 - obecnie Standard
Lakier metalik (dach i nadwozie w różnych kolorach) 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Pakiet Connect&Go z czujnikami parkowania 2015 - obecnie Standard
Pakiet City z systemem Media NAV 2015 - obecnie Standard
Pakiet City z R-Link 2015 - obecnie Standard

Ceny RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I 90KM (benzyna)

styczeń 2017 - czerwiec 2017 57 100 PLN
czerwiec 2016 - grudzień 2016 56 900 PLN
marzec 2016 - maj 2016 56 250 PLN
wrzesień 2015 - luty 2016 55 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Captur 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback I 90KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

RENAULT Captur - Wiadomości

Testujemy w Studiu Biznes nowe Renault Captur. Powtórzy sukces poprzedniej generacji?
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, kontynuuje w Studiu Biznes przegląd najpopularniejszych crossoverów segmentu B. W zeszłym tygodniu testował Peugeota 2008, dzisiaj jego największego rywala - Renault Captur. Co nowego proponuje Renault w swoim bestsellerze? Sprawdźmy.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Nowe Renault Captur ma pięć gwiazdek NCAP i kosztuje od 66 900 zł
Na rynku właśnie debiutuje nowe wcielenie Renault Captur. Ten crossover segmentu B doczekał się drugiej generacji, a jego cennik prezentuje się całkiem atrakcyjnie. Captur otwiera cennik kwotą 66 900 zł.

Opinie Moto.pl: Nowy Renault Captur - to nie byle jaki crossover. Jego poprzednik był najlepiej sprzedającym się samochodem tej klasy na rynku
Francuska firma ma wyczucie do rynkowych trendów albo niesamowite szczęście. Renault Zoe było jednym z pierwszych elektrycznych samochodów w Europie, a Captur pionierem segmentu crossover łączącego różne gatunki aut.