PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 408KM (benzyna) (2011 - 2013)

PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 408KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 300 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 wynosi 408 KM. Silnik PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 osiąga moment obrotowy 420 Nm. PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 to benzyna.

Warto nadmienić, że PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 260 litrów. Wymiary samochodu: 4435 mm długości, 1852 mm szerokości, 1300 mm wysokości.

Opinie o PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 408KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 408KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Moc 408 KM
Momen obrotowy 420 Nm
Pojemność skokowa silnika 3800 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 408KM (benzyna)

Długość 4435 mm
Szerokość 1852 mm
Rozstaw osi 2350 mm
Wysokość 1300 mm
Masa własna 1565 kg
Masa całkowita 1940 kg

Wyposażenie PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 408KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
El. podnoszenie szyb, przód 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Trzecie światło STOP 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Funkcja oświetlenia drogi do domu - Welcome Home 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z napinaczami, 3-punktowe 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Porsche Side Impact Protection (POSIP) 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Wyłącznik dezaktywujący poduszkę powietrzną pasażera 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX do montażu fotelika dziecięcego 2011 - 2013 Standard (indywidualny)

Ceny PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 408KM (benzyna)

kwiecień 2012 - kwiecień 2013 612 800 PLN
styczeń 2012 - marzec 2012 634 400 PLN
listopad 2011 - styczeń 2012 664 422 PLN
czerwiec 2011 - październik 2011 604 020 PLN

Zdjęcia PORSCHE 911 Carrera 4 GTS Cabrio Kabriolet 997 3.8 408KM (benzyna)

Inne wersje cabrio-997

PORSCHE 911 - Wiadomości

Porsche 911 992 - opinie Moto.pl. Mówią, że tylko Włosi tak potrafią [Nasz test Samochodu Roku 2019]
Zwykło się mówić, że Włosi i tylko Włosi projektują rzeźby na kołach, a nie zwykłe auta. Że ich samochody to dzieła sztuki. Nie mam zamiaru temu zaprzeczać. Ale Niemcy też tak potrafią.

The Best of Moto 2019. Nowe Porsche 911 Carrera S wielkim zwycięzcą naszego plebiscytu. Wszyscy byli zgodni
Jak wprowadzić kultowe, klasyczne auto sportowe w erę cyfrową i nie zatracić jego charakteru? Porsche pokazuje to najnowszą, ósmą już, odsłoną modelu 911. Nowe Porsche 911 ma duszę i błękitną krew poprzedników. I zasłużenie zgarnia tytuł Samochodu Roku 2019 Moto.pl głosami jurorów i naszych czytelników - wszyscy byli zgodni.

Porsche 911 z manualną skrzynią biegów
Ręczna skrzynia biegów wraca na pokład kultowego Porsche 911. Współczesne samochody sportowe przyzwyczajają nas do ekstremalnie szybkich automatów o dwóch sprzęgłach, jednak Porsche pozostało wierne klasycznym rozwiązaniom.

Byłam na najbardziej zaawansowanym szkoleniu torowym w Polsce. Czego można się nauczyć na Porsche Track Experience Masters?
Szkolenia torowe to coś, do czego nie trzeba mnie dwa razy namawiać. Zwłaszcza, jeśli jest prowadzone na najnowszych modelach Porsche. I zwłaszcza jeśli to Porsche Track Exprerience Masters, czyli najbardziej zaawansowane tego typu szkolenie w Polsce.