PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 581KM (benzyna) (2015 - 2019)

PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 581KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2019 roku. PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 427 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 wynosi 581 KM. Silnik PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 osiąga moment obrotowy 700 Nm. PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 to benzyna.

Warto nadmienić, że PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4507 mm długości, 1880 mm szerokości, 1297 mm wysokości.

Opinie o PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 581KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 581KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Moc 581 KM
Momen obrotowy 700 Nm
Pojemność skokowa silnika 3800 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 581KM (benzyna)

Długość 4507 mm
Szerokość 1880 mm
Rozstaw osi 2450 mm
Wysokość 1297 mm
Masa własna 1600 kg
Masa całkowita 1990 kg

Wyposażenie PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 581KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Apteczka pierwszej pomocy i trójkąt ostrzegawczy 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 62 PLN
1- Wyposażenie standardowe do uzupełnienia 2015 - obecnie Standard (indywidualny)
2- Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia 2015 - obecnie Standard (indywidualny)
Obudowy spryskiwaczy reflektorów w innym kolorze nadwozia - exclusive 2017 - 2019 Standard (w pakiecie) 1 041 PLN
Zderzak - nakładki tylnego zderzaka w kolorze nadwozia (standardowa) - exclusive 2017 - 2019 Standard
Kratki wentylacji w kolorze nadwozia, dekoracyjne przeszycia tapicerki skórzanej - exclusive 2017 - 2019 Standard (w pakiecie) 6 090 PLN
Rozszerzony zakres wykończenia deski rozdzielczej skórą - exclusive 2017 - 2019 Standard (w pakiecie) 6 275 PLN
Rozszerzony zakres wykończenia skórą paneli drzwi - exclusive 2017 - 2019 Standard (w pakiecie) 2 449 PLN
Rozszerzony zakres wykończenia skórą tylnej części - exclusive 2017 - 2019 Standard (w pakiecie) 5 509 PLN
Nawiew wentylacji w skórze w kolorze wnętrza, dekoracyjne przeszycia tapicerki skórzanej - exclusive 2017 - 2019 Standard (w pakiecie) 6 090 PLN

Ceny PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 581KM (benzyna)

marzec 2017 - marzec 2019 1 015 040 PLN
grudzień 2015 - luty 2017 1 003 870 PLN

Zdjęcia PORSCHE 911 Turbo S Coupe 991 II 3.8 581KM (benzyna)

Inne wersje 991-generacja-ii

PORSCHE 911 - Wiadomości

Porsche 911 992 - opinie Moto.pl. Mówią, że tylko Włosi tak potrafią [Nasz test Samochodu Roku 2019]
Zwykło się mówić, że Włosi i tylko Włosi projektują rzeźby na kołach, a nie zwykłe auta. Że ich samochody to dzieła sztuki. Nie mam zamiaru temu zaprzeczać. Ale Niemcy też tak potrafią.

The Best of Moto 2019. Nowe Porsche 911 Carrera S wielkim zwycięzcą naszego plebiscytu. Wszyscy byli zgodni
Jak wprowadzić kultowe, klasyczne auto sportowe w erę cyfrową i nie zatracić jego charakteru? Porsche pokazuje to najnowszą, ósmą już, odsłoną modelu 911. Nowe Porsche 911 ma duszę i błękitną krew poprzedników. I zasłużenie zgarnia tytuł Samochodu Roku 2019 Moto.pl głosami jurorów i naszych czytelników - wszyscy byli zgodni.

Porsche 911 z manualną skrzynią biegów
Ręczna skrzynia biegów wraca na pokład kultowego Porsche 911. Współczesne samochody sportowe przyzwyczajają nas do ekstremalnie szybkich automatów o dwóch sprzęgłach, jednak Porsche pozostało wierne klasycznym rozwiązaniom.

Byłam na najbardziej zaawansowanym szkoleniu torowym w Polsce. Czego można się nauczyć na Porsche Track Experience Masters?
Szkolenia torowe to coś, do czego nie trzeba mnie dwa razy namawiać. Zwłaszcza, jeśli jest prowadzone na najnowszych modelach Porsche. I zwłaszcza jeśli to Porsche Track Exprerience Masters, czyli najbardziej zaawansowane tego typu szkolenie w Polsce.