PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 430KM (benzyna) (2014 - 2016)

PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 430KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2016 roku. PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 316 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 wynosi 430 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 302 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 4,2 s. Silnik PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 osiąga moment obrotowy 440 Nm. PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 to benzyna.

Średnie spalanie PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 wynosi około 8,9 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4509 mm długości, 1852 mm szerokości, 1295 mm wysokości.

Opinie o PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 430KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 430KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 12,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,9 l/100km

Dane techniczne PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 430KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 4,2 s
Prędkość maksymalna 302 km/h
Moc 430 KM
Momen obrotowy 440 Nm
Pojemność skokowa silnika 3800 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 64
Emisja CO2 207
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 245/35 ZR20
Rozmiar felgi 9 J x 20; 11;5 J x 20
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 430KM (benzyna)

Długość 4509 mm
Szerokość 1852 mm
Rozstaw osi 2450 mm
Wysokość 1295 mm
Masa własna 1425 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 430KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tylny spoiler - wysuwany automatycznie 2014 - 2016 Standard
Zamek centralny z pilotem 2014 - 2016 Standard (indywidualny)
Lakier specjalny - kolor wg. wzoru 2014 - 2016 Standard (w pakiecie) 21 841 PLN
Tapicerka skórzana - kolory standardowe 2014 - 2016 Standard (w pakiecie) 16 970 PLN
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2014 - 2016 Standard (indywidualny)
Fotele przednie, sportowe 2014 - 2016 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego - Servotronic 2014 - 2016 Standard (w pakiecie) 1 372 PLN
Porsche Stability Management (PSM) - system stabilizacji toru jazdy (ESP) 2014 - 2016 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2014 - 2016 Standard (indywidualny)
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół pojazdu podczas przyspieszania 2014 - 2016 Standard (indywidualny)

Cena PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 430KM (benzyna)

listopad 2014 - maj 2016 584 400 PLN

Zdjęcia PORSCHE 911 Carrera GTS Coupe 991 I 3.8 430KM (benzyna)

Inne wersje 991-generacja-i

PORSCHE 911 - Wiadomości

Porsche 911 992 - opinie Moto.pl. Mówią, że tylko Włosi tak potrafią [Nasz test Samochodu Roku 2019]
Zwykło się mówić, że Włosi i tylko Włosi projektują rzeźby na kołach, a nie zwykłe auta. Że ich samochody to dzieła sztuki. Nie mam zamiaru temu zaprzeczać. Ale Niemcy też tak potrafią.

The Best of Moto 2019. Nowe Porsche 911 Carrera S wielkim zwycięzcą naszego plebiscytu. Wszyscy byli zgodni
Jak wprowadzić kultowe, klasyczne auto sportowe w erę cyfrową i nie zatracić jego charakteru? Porsche pokazuje to najnowszą, ósmą już, odsłoną modelu 911. Nowe Porsche 911 ma duszę i błękitną krew poprzedników. I zasłużenie zgarnia tytuł Samochodu Roku 2019 Moto.pl głosami jurorów i naszych czytelników - wszyscy byli zgodni.

Porsche 911 z manualną skrzynią biegów
Ręczna skrzynia biegów wraca na pokład kultowego Porsche 911. Współczesne samochody sportowe przyzwyczajają nas do ekstremalnie szybkich automatów o dwóch sprzęgłach, jednak Porsche pozostało wierne klasycznym rozwiązaniom.

Byłam na najbardziej zaawansowanym szkoleniu torowym w Polsce. Czego można się nauczyć na Porsche Track Experience Masters?
Szkolenia torowe to coś, do czego nie trzeba mnie dwa razy namawiać. Zwłaszcza, jeśli jest prowadzone na najnowszych modelach Porsche. I zwłaszcza jeśli to Porsche Track Exprerience Masters, czyli najbardziej zaawansowane tego typu szkolenie w Polsce.