PORSCHE 911

PORSCHE 911

PORSCHE 911

PORSCHE 911 posiada nadwozia typu coupe, kabriolet oraz roadster. Model jest produkowany od roku 1989 do dziś. W tym czasie powstało 16 generacji tego modelu. PORSCHE 911 to klasa luksusowe samochodów osobowych. Cena nowego modelu PORSCHE 911 to od 200 000 do 1 431 090 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 184 do 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu PORSCHE 911 wynosi od 250 do 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 260 do 340 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 3,1 do 5,7 s. Silnik PORSCHE 911 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności od 2981 do 3996 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy PORSCHE 911 osiąga moment obrotowy od 310 do 750 Nm. PORSCHE 911 posiada dołączany napęd na 4 koła, napęd na 4 koła, napęd tylny lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 to benzyna.

Średnie spalanie PORSCHE 911 w zależności od wersji silnika, waha się od 8,4 do 13,2 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 posiada 2 drzwi, od 2 do 4 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 260 do 310 litrów. Wymiary samochodu: od 4245 do 4562 mm długości, od 1650 do 1880 mm szerokości, od 1269 do 1320 mm wysokości.

Opinie o PORSCHE 911

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Wersje nadwozia

Generacje PORSCHE 911

PORSCHE 911 Cabrio 992
2019 - obecnie
PORSCHE 911 Coupe 992
2019 - obecnie
PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja II)
2015 - obecnie
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja II)
2015 - obecnie
PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja I)
2012 - 2016
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja I)
2011 - 2016
PORSCHE 911 Cabrio 997
2005 - 2013
PORSCHE 911 Coupe 997
2004 - 2013
PORSCHE 911 Cabrio 996
1998 - 2005
PORSCHE 911 Carrera/Targa 996
1997 - 2005
PORSCHE 911 Turbo 993
1995 - 1998
PORSCHE 911 Carrera Cabrio 993
1994 - 1998
PORSCHE 911 Carrera/Targa 993
1993 - 1998
PORSCHE 911 Turbo 964
1991 - 1993
PORSCHE 911 Carrera Cabrio/Targa 964
1989 - 1993
PORSCHE 911 Carrera 964
1989 - 1993

Raporty spalania

PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja II)
średnio 8,9 l/100km
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja II)
średnio 9,3 l/100km
PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja I)
średnio 9,3 l/100km
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja I)
średnio 9,5 l/100km
PORSCHE 911 Cabrio 997
średnio 11,1 l/100km
PORSCHE 911 Coupe 997
średnio 11,2 l/100km
PORSCHE 911 Cabrio 996
średnio 11,1 l/100km
PORSCHE 911 Carrera/Targa 996
średnio 11,1 l/100km
PORSCHE 911 Turbo 993
średnio 13,2 l/100km
PORSCHE 911 Carrera Cabrio 993
średnio 11,4 l/100km
PORSCHE 911 Carrera/Targa 993
średnio 11,4 l/100km
PORSCHE 911 Turbo 964
średnio 10,3 l/100km
PORSCHE 911 Carrera Cabrio/Targa 964
średnio 9,7 l/100km
PORSCHE 911 Carrera 964
średnio 9,7 l/100km

Wymiary PORSCHE 911 Carrera Cabrio PDK Kabriolet 992 3.0 385KM

Długość
4519 mm
Szerokość
1852 mm
Wysokość
1299 mm
Waga
2015 kg

Zdjęcia PORSCHE 911

PORSCHE 911 - Wiadomości

Porsche 911 992 - opinie Moto.pl. Mówią, że tylko Włosi tak potrafią [Nasz test Samochodu Roku 2019]
Zwykło się mówić, że Włosi i tylko Włosi projektują rzeźby na kołach, a nie zwykłe auta. Że ich samochody to dzieła sztuki. Nie mam zamiaru temu zaprzeczać. Ale Niemcy też tak potrafią.

The Best of Moto 2019. Nowe Porsche 911 Carrera S wielkim zwycięzcą naszego plebiscytu. Wszyscy byli zgodni
Jak wprowadzić kultowe, klasyczne auto sportowe w erę cyfrową i nie zatracić jego charakteru? Porsche pokazuje to najnowszą, ósmą już, odsłoną modelu 911. Nowe Porsche 911 ma duszę i błękitną krew poprzedników. I zasłużenie zgarnia tytuł Samochodu Roku 2019 Moto.pl głosami jurorów i naszych czytelników - wszyscy byli zgodni.

Porsche 911 z manualną skrzynią biegów
Ręczna skrzynia biegów wraca na pokład kultowego Porsche 911. Współczesne samochody sportowe przyzwyczajają nas do ekstremalnie szybkich automatów o dwóch sprzęgłach, jednak Porsche pozostało wierne klasycznym rozwiązaniom.

Byłam na najbardziej zaawansowanym szkoleniu torowym w Polsce. Czego można się nauczyć na Porsche Track Experience Masters?
Szkolenia torowe to coś, do czego nie trzeba mnie dwa razy namawiać. Zwłaszcza, jeśli jest prowadzone na najnowszych modelach Porsche. I zwłaszcza jeśli to Porsche Track Exprerience Masters, czyli najbardziej zaawansowane tego typu szkolenie w Polsce.

Reklama nowego Porsche 911 Carrera Coupe i Cabriolet była kręcona w Warszawie
W sieci właśnie pojawił się nowy spot reklamowy Porsche. 911 Carrera Coupe i 911 Carrera Cabriolet w porannym słońcu przemierzają ulice... Warszawy. To nie pierwsza motoryzacyjna reklama nakręcona w stolicy.