PORSCHE 911

PORSCHE 911

PORSCHE 911

PORSCHE 911 posiada nadwozia typu coupe, kabriolet oraz roadster. Model jest produkowany od roku 1989 do dziś. W tym czasie powstało 16 generacji tego modelu. PORSCHE 911 to klasa luksusowe samochodów osobowych. Cena nowego modelu PORSCHE 911 to od 200 000 do 1 431 090 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 184 do 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu PORSCHE 911 wynosi od 250 do 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 260 do 340 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 3,1 do 5,7 s. Silnik PORSCHE 911 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności od 2981 do 3996 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy PORSCHE 911 osiąga moment obrotowy od 310 do 750 Nm. PORSCHE 911 posiada dołączany napęd na 4 koła, napęd na 4 koła, napęd tylny lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 to benzyna.

Średnie spalanie PORSCHE 911 w zależności od wersji silnika, waha się od 8,4 do 13,2 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 posiada 2 drzwi, od 2 do 4 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 260 do 310 litrów. Wymiary samochodu: od 4245 do 4562 mm długości, od 1650 do 1880 mm szerokości, od 1269 do 1320 mm wysokości.

Opinie o PORSCHE 911

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Wersje nadwozia

Generacje PORSCHE 911

PORSCHE 911 Cabrio 992
2019 - obecnie
PORSCHE 911 Coupe 992
2019 - obecnie
PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja II)
2015 - obecnie
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja II)
2015 - obecnie
PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja I)
2012 - 2016
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja I)
2011 - 2016
PORSCHE 911 Cabrio 997
2005 - 2013
PORSCHE 911 Coupe 997
2004 - 2013
PORSCHE 911 Cabrio 996
1998 - 2005
PORSCHE 911 Carrera/Targa 996
1997 - 2005
PORSCHE 911 Turbo 993
1995 - 1998
PORSCHE 911 Carrera Cabrio 993
1994 - 1998
PORSCHE 911 Carrera/Targa 993
1993 - 1998
PORSCHE 911 Turbo 964
1991 - 1993
PORSCHE 911 Carrera Cabrio/Targa 964
1989 - 1993
PORSCHE 911 Carrera 964
1989 - 1993

Raporty spalania

PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja II)
średnio 8,9 l/100km
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja II)
średnio 9,3 l/100km
PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja I)
średnio 9,3 l/100km
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja I)
średnio 9,5 l/100km
PORSCHE 911 Cabrio 997
średnio 11,1 l/100km
PORSCHE 911 Coupe 997
średnio 11,2 l/100km
PORSCHE 911 Cabrio 996
średnio 11,1 l/100km
PORSCHE 911 Carrera/Targa 996
średnio 11,1 l/100km
PORSCHE 911 Turbo 993
średnio 13,2 l/100km
PORSCHE 911 Carrera Cabrio 993
średnio 11,4 l/100km
PORSCHE 911 Carrera/Targa 993
średnio 11,4 l/100km
PORSCHE 911 Turbo 964
średnio 10,3 l/100km
PORSCHE 911 Carrera Cabrio/Targa 964
średnio 9,7 l/100km
PORSCHE 911 Carrera 964
średnio 9,7 l/100km

Wymiary PORSCHE 911 Carrera Cabrio PDK Kabriolet 992 3.0 385KM

Długość
4519 mm
Szerokość
1852 mm
Wysokość
1299 mm
Waga
2015 kg

Zdjęcia PORSCHE 911

PORSCHE 911 - Wiadomości

To Porsche 911 GT2 wygląda jak milion dolarów. Jest warte znacznie więcej
Ile dokładnie okaże się już jutro, bo 28 marca 2020 r. unikalny egzemplarz Porsche 911 GT2 (993) zostanie wystawiony na aukcję przeprowadzaną online przez prestiżowy dom RM Sotheby's. Są tylko 194 takie auta na świecie.

Nowe Porsche 911 Turbo S - nie mam pomysłu na tytuł, bo tak bardzo je chcę
Porsche 911 to legenda, marzenie, klasa sama dla siebie. I kiedy myślisz, że dziewięćset jedenastka nie może być lepsza, Porsche pokazuje nowe Turbo S. I nie bierze jeńców - jest mocniej, szerzej i dużo szybciej.

Porsche 911 992 - opinie Moto.pl. Mówią, że tylko Włosi tak potrafią [Nasz test Samochodu Roku 2019]
Zwykło się mówić, że Włosi i tylko Włosi projektują rzeźby na kołach, a nie zwykłe auta. Że ich samochody to dzieła sztuki. Nie mam zamiaru temu zaprzeczać. Ale Niemcy też tak potrafią.

The Best of Moto 2019. Nowe Porsche 911 Carrera S wielkim zwycięzcą naszego plebiscytu. Wszyscy byli zgodni
Jak wprowadzić kultowe, klasyczne auto sportowe w erę cyfrową i nie zatracić jego charakteru? Porsche pokazuje to najnowszą, ósmą już, odsłoną modelu 911. Nowe Porsche 911 ma duszę i błękitną krew poprzedników. I zasłużenie zgarnia tytuł Samochodu Roku 2019 Moto.pl głosami jurorów i naszych czytelników - wszyscy byli zgodni.

Porsche 911 z manualną skrzynią biegów
Ręczna skrzynia biegów wraca na pokład kultowego Porsche 911. Współczesne samochody sportowe przyzwyczajają nas do ekstremalnie szybkich automatów o dwóch sprzęgłach, jednak Porsche pozostało wierne klasycznym rozwiązaniom.