PORSCHE 911

PORSCHE 911

PORSCHE 911

PORSCHE 911 posiada nadwozia typu coupe, kabriolet oraz roadster. Model jest produkowany od roku 1989 do dziś. W tym czasie powstało 16 generacji tego modelu. PORSCHE 911 to klasa luksusowe samochodów osobowych. Cena nowego modelu PORSCHE 911 to od 200 000 do 1 431 090 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 184 do 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu PORSCHE 911 wynosi od 250 do 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 260 do 340 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 3,1 do 5,7 s. Silnik PORSCHE 911 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności od 2981 do 3996 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy PORSCHE 911 osiąga moment obrotowy od 310 do 750 Nm. PORSCHE 911 posiada dołączany napęd na 4 koła, napęd na 4 koła, napęd tylny lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 to benzyna.

Średnie spalanie PORSCHE 911 w zależności od wersji silnika, waha się od 8,4 do 13,2 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 posiada 2 drzwi, od 2 do 4 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 260 do 310 litrów. Wymiary samochodu: od 4245 do 4562 mm długości, od 1650 do 1880 mm szerokości, od 1269 do 1320 mm wysokości.

Opinie o PORSCHE 911

Ocena ogólna:
(7 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Wersje nadwozia

Generacje PORSCHE 911

PORSCHE 911 Cabrio 992
2019 - obecnie
PORSCHE 911 Coupe 992
2019 - obecnie
PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja II)
2015 - obecnie
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja II)
2015 - obecnie
PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja I)
2012 - 2016
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja I)
2011 - 2016
PORSCHE 911 Cabrio 997
2005 - 2013
PORSCHE 911 Coupe 997
2004 - 2013
PORSCHE 911 Cabrio 996
1998 - 2005
PORSCHE 911 Carrera/Targa 996
1997 - 2005
PORSCHE 911 Turbo 993
1995 - 1998
PORSCHE 911 Carrera Cabrio 993
1994 - 1998
PORSCHE 911 Carrera/Targa 993
1993 - 1998
PORSCHE 911 Turbo 964
1991 - 1993
PORSCHE 911 Carrera Cabrio/Targa 964
1989 - 1993
PORSCHE 911 Carrera 964
1989 - 1993

Raporty spalania

PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja II)
średnio 8,9 l/100km
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja II)
średnio 9,3 l/100km
PORSCHE 911 Cabrio 991 (generacja I)
średnio 9,3 l/100km
PORSCHE 911 Coupe 991 (generacja I)
średnio 9,5 l/100km
PORSCHE 911 Cabrio 997
średnio 11,1 l/100km
PORSCHE 911 Coupe 997
średnio 11,2 l/100km
PORSCHE 911 Cabrio 996
średnio 11,1 l/100km
PORSCHE 911 Carrera/Targa 996
średnio 11,1 l/100km
PORSCHE 911 Turbo 993
średnio 13,2 l/100km
PORSCHE 911 Carrera Cabrio 993
średnio 11,4 l/100km
PORSCHE 911 Carrera/Targa 993
średnio 11,4 l/100km
PORSCHE 911 Turbo 964
średnio 10,3 l/100km
PORSCHE 911 Carrera Cabrio/Targa 964
średnio 9,7 l/100km
PORSCHE 911 Carrera 964
średnio 9,7 l/100km

Wymiary PORSCHE 911 Carrera Cabrio PDK Kabriolet 992 3.0 385KM

Długość
4519 mm
Szerokość
1852 mm
Wysokość
1299 mm
Waga
2015 kg

Zdjęcia PORSCHE 911

PORSCHE 911 - Wiadomości

Nowe Porsche 911 Turbo. Jeszcze mocniejsze i jeszcze szybsze
Porsche konsekwentnie rozbudowuje rodzinę nowej generacji 911 - właśnie pokazano 911 Turbo. Z jeszcze mocniejszym silnikiem i jeszcze bardziej imponującymi osiągami.

Kuba Wojewódzki sprzedaje swoje Porsche. Jest warte prawie 1,5 mln zł
Znany prezenter i celebryta postanowił się pozbyć niezwykle rzadkiej wersji Porsche 911. Ogłoszenie zamieścił na Instagramie. Kuba Wojewódzki jest właścicielem modelu GT2 RS z pakietem Weissach. Taki samochód może kosztować nawet 1,5 mln zł.

Powrót do przeszłości - nowe Porsche w starym wydaniu. 911 Targa 4S Heritage Design Edition
Porsche właśnie postanowiło wrócić do przeszłości, ale w nowoczesnym wydaniu. Światło dzienne ujrzała limitowana edycja modelu 911 Targa 4S. Mowa o Heritage Design Edition inspirowanym motoryzacją lat 50. ubiegłego wieku.

Porsche 911 Targa - trzecia odsłona nowej legendy. Zaczęło się od "bezpiecznego kabrioletu z pałąkiem przeciwkapotażowym"
Porsche właśnie zaprezentowało trzecią odsłonę najnowszego modelu 911. Do wersji Coupé i Cabriolet dołączyła trzecia odmiana nadwoziowa nowej generacji 911 i to w dwóch czteronapędowych wersjach - 911 Targa 4 oraz 911 Targa 4S.

Porsche 911 nie przestanie mnie zaskakiwać. 7-biegowy manual i podnoszona przednia oś, która zapamięta gdzie są "garby"
Skrzynie manualne z reguły "kończą się" na szóstce. Jednak Porsche oferuje w modelu 911 ręczną przekładnię o siedmiu przełożeniach. Takie przeniesienie napędu jest oferowane w bazowej wersji. To jednak nie koniec nowości. 911 zapamięta gdzie przejeżdżacie przez progi zwalniające i samo podniesie tam przednią oś.