PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II 120KM (benzyna) (2014 - 2015)

PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II wynosi 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,5 s. Silnik PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II osiąga moment obrotowy 160 Nm. PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II to benzyna.

Średnie spalanie PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1339 litrów. Wymiary samochodu: 4792 mm długości, 1853 mm szerokości, 1456 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II 120KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,5 s
Prędkość maksymalna 203 km/h
Moc 120 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 72
Emisja CO2 134
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 215/60 R16
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Zautomatyzowana manualna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II 120KM (benzyna)

Długość 4792 mm
Szerokość od 1853 mm do 2068 mm
Rozstaw osi 2817 mm
Wysokość 1456 mm
Masa własna 1450 kg
Masa całkowita 1945 kg

Wyposażenie PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Podłokietniki w drzwiach pokryte skórą 2015 Standard
Pakiet Alcantara 2015 Standard
Listwy progowe ozdobne 2015 Standard
Aluminiowe szyny i ruchome uchwyty do mocowania bagażu 2015 Standard
Wykończenie zderzaków, nadkoli i progów w kolorze czarnym matowym 2015 Standard
Chromowane osłony w dolnej części zderzaków 2015 Standard
Felgi aluminiowe 18 Archipel z ogumieniem 245/45 2015 Standard
Pakiet Skórzany 2015 Standard
Tapicerka skórzana / Alcantara 2015 Standard
Wspomaganie układu kierowniczego - progresywne 2014 - 2015 Standard (indywidualny)

Cena PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II 120KM (benzyna)

lipiec 2014 - maj 2015 81 000 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 508 1.6 VTi Access Sedan II 120KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

PEUGEOT 508 - Wiadomości

Peugeot 508 zyska osiągi godne wyglądu. W wersji PSE będzie jednym z najszybszych modeli klasy średniej
W klasie średniej ze świecą szukać samochodów o porywającym wyglądzie. Na szczęście Peugeot 508 należy do chlubnych wyjątków, ale do tej pory nie mógł się pochwalić dobrymi osiągami. Dzięki Peugeot Sport to się zmieni.

Opinie Moto.pl: Peugeot 508 HYbrid. Drugie podejście do napędu hybrydowego w klasie średniej
Niedawno zaprezentowany w SUV-ach koncernu PSA napęd hybrydowy typu plug-in, trafił również do Peugeota 508 o klasycznym nadwoziu. Na razie w prostszej, przednionapędowej wersji, ale wkrótce dołączy do niego model Sport Engineered, w którym napędzane będą obie osie.

DS 9 E-Tense oficjalnie. Francja doczekała się swojej limuzyny
DS 9 to luksusowy sedan francuskiej marki premium. Ma prawie 5 metrów długości, dwa układy hybrydowe E-Tense do wyboru, a kierowców ma przekonać wyjątkowymi detalami.

Opinie Moto.pl: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180. W swojej własnej lidze
Nowy Peugeot 508 SW nie ma sensu - powiedzą ci, którzy liczą litry oraz centrymetry. I z pewnością mają sporo racji, co wcale nie przeszkadziło mu, żeby stać się kombi klasy średniej, które polubiłem zdecydowanie najbardziej.

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 - opinie Moto.pl. Komfort przede wszystkim
Jeśli ocenisz go tylko pod kątem przestrzeni we wnętrzu, wypadnie nie najlepiej. Ale jeśli wystawisz ocenę za całokształt, wybaczysz mu wiele wad. Peugeot 508 SW to auto wyraziste nie tylko pod względem wyglądu, ale i charakteru.