PEUGEOT 508 Sedan I (2011 - 2014)

PEUGEOT 508 Sedan I

Generacja była produkowana od 2011 do 2014 roku. PEUGEOT 508 Sedan I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 82 do 150 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji PEUGEOT 508 Sedan I wynosi od 112 do 204 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 213 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,8 s. Silnik PEUGEOT 508 Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1560 do 2179 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 508 Sedan I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy PEUGEOT 508 Sedan I osiąga moment obrotowy od 160 do 450 Nm. PEUGEOT 508 Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 508 Sedan I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 508 Sedan I wynosi około 4,1 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 508 Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1339 litrów. Wymiary samochodu: 4792 mm długości, 1853 mm szerokości, 1456 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 508 Sedan I

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników PEUGEOT 508 Sedan I

Zdjęcia PEUGEOT 508 Sedan I

PEUGEOT 508 - Wiadomości

Peugeot 508 zyska osiągi godne wyglądu. W wersji PSE będzie jednym z najszybszych modeli klasy średniej
W klasie średniej ze świecą szukać samochodów o porywającym wyglądzie. Na szczęście Peugeot 508 należy do chlubnych wyjątków, ale do tej pory nie mógł się pochwalić dobrymi osiągami. Dzięki Peugeot Sport to się zmieni.

Opinie Moto.pl: Peugeot 508 HYbrid. Drugie podejście do napędu hybrydowego w klasie średniej
Niedawno zaprezentowany w SUV-ach koncernu PSA napęd hybrydowy typu plug-in, trafił również do Peugeota 508 o klasycznym nadwoziu. Na razie w prostszej, przednionapędowej wersji, ale wkrótce dołączy do niego model Sport Engineered, w którym napędzane będą obie osie.

DS 9 E-Tense oficjalnie. Francja doczekała się swojej limuzyny
DS 9 to luksusowy sedan francuskiej marki premium. Ma prawie 5 metrów długości, dwa układy hybrydowe E-Tense do wyboru, a kierowców ma przekonać wyjątkowymi detalami.