PEUGEOT 508 Kombi SW II (2014 - 2018)

PEUGEOT 508 Kombi SW II

Generacja była produkowana od 2014 do 2018 roku. PEUGEOT 508 Kombi SW II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 84 do 133 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji PEUGEOT 508 Kombi SW II wynosi od 115 do 180 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 200 do 230 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,5 do 11,3 s. Silnik PEUGEOT 508 Kombi SW II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1560 do 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 508 Kombi SW II przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy PEUGEOT 508 Kombi SW II osiąga moment obrotowy od 240 do 400 Nm. PEUGEOT 508 Kombi SW II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 508 Kombi SW II to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 508 Kombi SW II w zależności od wersji silnika, waha się od 3,9 do 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 508 Kombi SW II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1556 do 1588 litrów. Wymiary samochodu: od 4813 do 4828 mm długości, od 1853 do 1864 mm szerokości, od 1476 do 1525 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 508 Kombi SW II

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników PEUGEOT 508 Kombi SW II

Zdjęcia PEUGEOT 508 Kombi SW II

PEUGEOT 508 - Wiadomości

Peugeot 508 zyska osiągi godne wyglądu. W wersji PSE będzie jednym z najszybszych modeli klasy średniej
W klasie średniej ze świecą szukać samochodów o porywającym wyglądzie. Na szczęście Peugeot 508 należy do chlubnych wyjątków, ale do tej pory nie mógł się pochwalić dobrymi osiągami. Dzięki Peugeot Sport to się zmieni.

Opinie Moto.pl: Peugeot 508 HYbrid. Drugie podejście do napędu hybrydowego w klasie średniej
Niedawno zaprezentowany w SUV-ach koncernu PSA napęd hybrydowy typu plug-in, trafił również do Peugeota 508 o klasycznym nadwoziu. Na razie w prostszej, przednionapędowej wersji, ale wkrótce dołączy do niego model Sport Engineered, w którym napędzane będą obie osie.

DS 9 E-Tense oficjalnie. Francja doczekała się swojej limuzyny
DS 9 to luksusowy sedan francuskiej marki premium. Ma prawie 5 metrów długości, dwa układy hybrydowe E-Tense do wyboru, a kierowców ma przekonać wyjątkowymi detalami.