PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I 163KM

PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I 163KM (diesel) (2011 - 2014)

PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I 163KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2014 roku. PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I wynosi 163 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 213 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,8 s. Silnik PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I osiąga moment obrotowy 340 Nm. PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I to diesel.

Średnie spalanie PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I wynosi około 4,1 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1817 litrów. Wymiary samochodu: 4813 mm długości, 1853 mm szerokości, 1476 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I 163KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I 163KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,8 s
Prędkość maksymalna 213 km/h
Moc 163 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 72
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 245/45 R18
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I 163KM (diesel)

Długość 4813 mm
Szerokość od 1853 mm do 2068 mm
Rozstaw osi 2817 mm
Wysokość 1476 mm
Masa własna 1540 kg
Masa całkowita 2180 kg

Wyposażenie PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2012 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Lakier perłowy specjalny 2012 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Tapicerka skórzana / Alcantara 2012 - 2014 Standard
Boczki i podłokietniki w drzwiach wykończone skórą 2012 - 2014 Standard
Podłokietnik przedni pokryty skórą 2012 - 2014 Standard
Podłokietniki w drzwiach pokryte skórą 2012 - 2014 Standard
Pakiet Skórzany 2012 - 2014 Standard
Pakiet Alcantara 2012 - 2014 Standard
Zaciski hamulców lakierowane w kolorze czarnym, błyszczącym 2012 - 2014 Standard
Tapicerka materiałowo - skórzana 2012 - 2014 Standard (indywidualny)

Ceny PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I 163KM (diesel)

styczeń 2014 - lipiec 2014 123 900 PLN
styczeń 2013 - grudzień 2013 123 700 PLN
październik 2012 - grudzień 2012 122 400 PLN
marzec 2012 - wrzesień 2012 120 400 PLN
listopad 2011 - luty 2012 119 200 PLN
lipiec 2011 - październik 2011 118 000 PLN
luty 2011 - czerwiec 2011 118 000 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 508 2.0 HDi Allure aut Kombi SW I 163KM (diesel)

Inne wersje sw-generacja-i

PEUGEOT 508 - Wiadomości

Peugeot 508 SW wjeżdża do polskich salonów - kosztuje prawie 130 tys. zł
Peugeot 508 SW to długo wyczekiwane francuskie kombi. Model już niedługo pojawi się w salonach, a producent właśnie wycenił go na polskim rynku. Przedstawiciel bardziej praktycznej części segmentu D będzie kosztował wyjściowo 129 400 zł, ale cennik może przekroczyć nawet 200 tysięcy złotych.

Opinie Moto.pl: Nowy Peugeot 508 - na przekór trendom
Klasyczne segmenty powoli tracą na rzecz crossoverów i SUV-ów. W związku z tym, trzeba się mocno wyróżniać, by przyciągnąć klienta. Takie właśnie zadanie stoi przed nowym 508. Przypomina sylwetką coupe i celuje w najlepszych graczy klasy średniej.

Peugeot 508 Sport Engineering Concept zadebiutuje w Genewie. Francuski sedan będzie miał 400 KM i napęd 4x4
O zeszłorocznej premierze najnowszej generacji flagowego sedana marki Peugeot, mówiło się miesiącami. Nowy Peugeot 508 przyciąga uwagę nie tylko wizualnie, ale także od strony technologicznej. Teraz Francuzi zaprezentują 400-konną odmianę tego modelu, która na dodatek będzie miała napęd na cztery koła.

Opinie Moto.pl: Peugeot 508 SW - idąc pod prąd
Francuskie samochody nigdy nie były oczywiste. Czasami dotyczyło to designu, a czasem rozwiązań technologicznych. Peugeot 508 następnej generacji jest kolejnym przykładem potwierdzającym francuską indywidualność, która nie zawsze jest aż tak pożądana.