PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III 163KM

PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel) (2018 - obecnie)

PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III to od 159 900 do 166 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III wynosi 163 KM. Silnik PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III osiąga moment obrotowy 400 Nm. PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III to diesel.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4750 mm długości, 1847 mm szerokości, 1404 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 163 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

Długość 4750 mm
Szerokość od 1847 mm do 2098 mm
Rozstaw osi 2793 mm
Wysokość 1404 mm
Masa własna 1530 kg
Masa całkowita 2125 kg

Wyposażenie PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie ogrzewane 2020 - obecnie Standard
Fotele przednie ogrzewane 2020 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej Peugeot Connect NAV + Peugeot Connect SOS & Assistance + Mirror Screen 2020 - obecnie Standard
Tuner cyfrowy DAB 2020 - obecnie Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2020 - obecnie Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2020 - obecnie Standard
Pasy bezpieczeństwa tylne (skrajne) 3-punktowe 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Zagłówki przednie i tylne z regulacją wysokości 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Chromowane listwy podokienne 2020 - obecnie Standard
ASR - system kontroli trakcji 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

czerwiec 2020 - obecnie 166 900 PLN
grudzień 2019 - maj 2020 163 100 PLN
sierpień 2019 - listopad 2019 162 700 PLN
maj 2019 - lipiec 2019 161 400 PLN
lipiec 2018 - kwiecień 2019 159 900 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi GT Line SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iii

PEUGEOT 508 - Wiadomości

Peugeot 508 zyska osiągi godne wyglądu. W wersji PSE będzie jednym z najszybszych modeli klasy średniej
W klasie średniej ze świecą szukać samochodów o porywającym wyglądzie. Na szczęście Peugeot 508 należy do chlubnych wyjątków, ale do tej pory nie mógł się pochwalić dobrymi osiągami. Dzięki Peugeot Sport to się zmieni.

Opinie Moto.pl: Peugeot 508 HYbrid. Drugie podejście do napędu hybrydowego w klasie średniej
Niedawno zaprezentowany w SUV-ach koncernu PSA napęd hybrydowy typu plug-in, trafił również do Peugeota 508 o klasycznym nadwoziu. Na razie w prostszej, przednionapędowej wersji, ale wkrótce dołączy do niego model Sport Engineered, w którym napędzane będą obie osie.

DS 9 E-Tense oficjalnie. Francja doczekała się swojej limuzyny
DS 9 to luksusowy sedan francuskiej marki premium. Ma prawie 5 metrów długości, dwa układy hybrydowe E-Tense do wyboru, a kierowców ma przekonać wyjątkowymi detalami.