PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III 163KM

PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel) (2018 - obecnie)

PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III to od 148 900 do 150 800 PLN.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III wynosi 163 KM. Silnik PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III osiąga moment obrotowy 400 Nm. PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III to diesel.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4750 mm długości, 1847 mm szerokości, 1404 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 163 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

Długość 4750 mm
Szerokość od 1847 mm do 2098 mm
Rozstaw osi 2793 mm
Wysokość 1404 mm
Masa własna 1530 kg
Masa całkowita 2125 kg

Wyposażenie PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego - tył 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 700 PLN
Automatyczne włączanie świateł (czujnik zmierzchu) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu (automatycznie włączane wycieraczki) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Podłokietniki dla kierowcy i pasażera z przodu 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

grudzień 2019 - obecnie 150 800 PLN
maj 2019 - listopad 2019 150 400 PLN
lipiec 2018 - kwiecień 2019 148 900 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 508 2.0 BlueHDi Allure SS EAT8 Hatchback III 163KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iii

PEUGEOT 508 - Wiadomości

Peugeot 508 zyska osiągi godne wyglądu. W wersji PSE będzie jednym z najszybszych modeli klasy średniej
W klasie średniej ze świecą szukać samochodów o porywającym wyglądzie. Na szczęście Peugeot 508 należy do chlubnych wyjątków, ale do tej pory nie mógł się pochwalić dobrymi osiągami. Dzięki Peugeot Sport to się zmieni.

Opinie Moto.pl: Peugeot 508 HYbrid. Drugie podejście do napędu hybrydowego w klasie średniej
Niedawno zaprezentowany w SUV-ach koncernu PSA napęd hybrydowy typu plug-in, trafił również do Peugeota 508 o klasycznym nadwoziu. Na razie w prostszej, przednionapędowej wersji, ale wkrótce dołączy do niego model Sport Engineered, w którym napędzane będą obie osie.

DS 9 E-Tense oficjalnie. Francja doczekała się swojej limuzyny
DS 9 to luksusowy sedan francuskiej marki premium. Ma prawie 5 metrów długości, dwa układy hybrydowe E-Tense do wyboru, a kierowców ma przekonać wyjątkowymi detalami.

Opinie Moto.pl: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180. W swojej własnej lidze
Nowy Peugeot 508 SW nie ma sensu - powiedzą ci, którzy liczą litry oraz centrymetry. I z pewnością mają sporo racji, co wcale nie przeszkadziło mu, żeby stać się kombi klasy średniej, które polubiłem zdecydowanie najbardziej.

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 - opinie Moto.pl. Komfort przede wszystkim
Jeśli ocenisz go tylko pod kątem przestrzeni we wnętrzu, wypadnie nie najlepiej. Ale jeśli wystawisz ocenę za całokształt, wybaczysz mu wiele wad. Peugeot 508 SW to auto wyraziste nie tylko pod względem wyglądu, ale i charakteru.