PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III 225KM

PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III 225KM (benzyna) (2018 - obecnie)

PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III 225KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III to 199 900 PLN

Moc maksymalna wynosi 165 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III wynosi 225 KM. Silnik PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III osiąga moment obrotowy 300 Nm. PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III to benzyna.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4750 mm długości, 1847 mm szerokości, 1404 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III 225KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III 225KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 225 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III 225KM (benzyna)

Długość 4750 mm
Szerokość od 1847 mm do 2098 mm
Rozstaw osi 2793 mm
Wysokość 1404 mm
Masa własna 1420 kg
Masa całkowita 2000 kg

Wyposażenie PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III 225KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyny aluminiowe w bagażniku 2019 - obecnie Standard
Podłoga wyłożona drewnem Zebrano 2019 - obecnie Standard
Siatka zabezpieczająca bagaż 2019 - obecnie Standard
System bezkluczykowego dostępu do auta (ADML) 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
System Hi-Fi FOCAL Premium 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone drewnem w kolorze Zebrano z przeszyciami - Aiknite 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 19 dwukolorowe diamentowe Augusta Grey Dust 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Tapicerka skórzana Sellier + Alcantara Mistral 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
System aktywnego monitorowania martwego pola (ABSD) 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
System wykrywania zmęczenia kierowcy (DAA3) 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III 225KM (benzyna)

marzec 2018 - obecnie 199 900 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 508 1.6 PureTech First Edition SS EAT8 Hatchback III 225KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iii

PEUGEOT 508 - Wiadomości

Peugeot 508 SW wjeżdża do polskich salonów - kosztuje prawie 130 tys. zł
Peugeot 508 SW to długo wyczekiwane francuskie kombi. Model już niedługo pojawi się w salonach, a producent właśnie wycenił go na polskim rynku. Przedstawiciel bardziej praktycznej części segmentu D będzie kosztował wyjściowo 129 400 zł, ale cennik może przekroczyć nawet 200 tysięcy złotych.

Opinie Moto.pl: Nowy Peugeot 508 - na przekór trendom
Klasyczne segmenty powoli tracą na rzecz crossoverów i SUV-ów. W związku z tym, trzeba się mocno wyróżniać, by przyciągnąć klienta. Takie właśnie zadanie stoi przed nowym 508. Przypomina sylwetką coupe i celuje w najlepszych graczy klasy średniej.

Peugeot 508 Sport Engineering Concept zadebiutuje w Genewie. Francuski sedan będzie miał 400 KM i napęd 4x4
O zeszłorocznej premierze najnowszej generacji flagowego sedana marki Peugeot, mówiło się miesiącami. Nowy Peugeot 508 przyciąga uwagę nie tylko wizualnie, ale także od strony technologicznej. Teraz Francuzi zaprezentują 400-konną odmianę tego modelu, która na dodatek będzie miała napęd na cztery koła.

Opinie Moto.pl: Peugeot 508 SW - idąc pod prąd
Francuskie samochody nigdy nie były oczywiste. Czasami dotyczyło to designu, a czasem rozwiązań technologicznych. Peugeot 508 następnej generacji jest kolejnym przykładem potwierdzającym francuską indywidualność, która nie zawsze jest aż tak pożądana.