PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III 130KM

PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III 130KM (diesel) (2018 - obecnie)

PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III 130KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III to od 131 900 do 133 400 PLN.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III wynosi 130 KM. Silnik PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1499 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III osiąga moment obrotowy 300 Nm. PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III to diesel.

Warto nadmienić, że PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4750 mm długości, 1847 mm szerokości, 1404 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III 130KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 130 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1499 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III 130KM (diesel)

Długość 4750 mm
Szerokość od 1847 mm do 2098 mm
Rozstaw osi 2793 mm
Wysokość 1404 mm
Masa własna 1420 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyny aluminiowe w bagażniku 2019 - obecnie Standard
Podłoga wyłożona drewnem Zebrano 2019 - obecnie Standard
Siatka zabezpieczająca bagaż 2019 - obecnie Standard
Aluminiowe nakładki na pedały i progi drzwi 2018 - obecnie Standard
Pasy bezpieczeństwa tylne (skrajne) 3-punktowe 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Zagłówki przednie i tylne z regulacją wysokości 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Chromowane listwy podokienne 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
ASR - system kontroli trakcji 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa przednie z napinaczami, ogranicznikami napięcia i regulacja wysokości mocowania 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Kieszenie w oparciach foteli przednich 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III 130KM (diesel)

maj 2019 - obecnie 133 400 PLN
lipiec 2018 - kwiecień 2019 131 900 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi Active SS EAT8 Hatchback III 130KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iii

PEUGEOT 508 - Wiadomości

Peugeot 508 SW wjeżdża do polskich salonów - kosztuje prawie 130 tys. zł
Peugeot 508 SW to długo wyczekiwane francuskie kombi. Model już niedługo pojawi się w salonach, a producent właśnie wycenił go na polskim rynku. Przedstawiciel bardziej praktycznej części segmentu D będzie kosztował wyjściowo 129 400 zł, ale cennik może przekroczyć nawet 200 tysięcy złotych.

Opinie Moto.pl: Nowy Peugeot 508 - na przekór trendom
Klasyczne segmenty powoli tracą na rzecz crossoverów i SUV-ów. W związku z tym, trzeba się mocno wyróżniać, by przyciągnąć klienta. Takie właśnie zadanie stoi przed nowym 508. Przypomina sylwetką coupe i celuje w najlepszych graczy klasy średniej.

Peugeot 508 Sport Engineering Concept zadebiutuje w Genewie. Francuski sedan będzie miał 400 KM i napęd 4x4
O zeszłorocznej premierze najnowszej generacji flagowego sedana marki Peugeot, mówiło się miesiącami. Nowy Peugeot 508 przyciąga uwagę nie tylko wizualnie, ale także od strony technologicznej. Teraz Francuzi zaprezentują 400-konną odmianę tego modelu, która na dodatek będzie miała napęd na cztery koła.