PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I 211KM

PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I 211KM (benzyna) (2004 - 2006)

PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I 211KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2006 roku. PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 155 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I wynosi 211 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 229 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,6 s. Silnik PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2946 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I osiąga moment obrotowy 290 Nm. PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I to benzyna.

Średnie spalanie PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I wynosi około 9,9 l na 100km. Warto nadmienić, że PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4676 mm długości, 1811 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I 211KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I 211KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 9,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 14,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 7,1 l/100km

Dane techniczne PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I 211KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,6 s
Prędkość maksymalna 229 km/h
Moc 211 KM
Momen obrotowy 290 Nm
Pojemność skokowa silnika 2946 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 66
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 215/55 R17
Rozmiar felgi 7J x17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I 211KM (benzyna)

Długość 4676 mm
Szerokość 1811 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Wysokość 1445 mm
Masa własna 1660 kg
Masa całkowita 2140 kg

Wyposażenie PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I 211KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Ogrzewane lusterka zewnętrzne 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
System nawigacji satelitarnej 2004 - 2006 Standard
Przyciemniające się lusterko wsteczne 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna - 2 strefowa 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Dach szklany odsuwany elektrycznie 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Automatyczne włączanie świateł 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Kontrola ciśnienia w oponach 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Dach szklany 2004 - 2006 Standard
Szyba przednia odblaskowa 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Tylny podłokietnik ze schowkiem 2004 - 2006 Standard (indywidualny)

Ceny PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I 211KM (benzyna)

marzec 2006 - kwiecień 2006 128 620 PLN
listopad 2005 - marzec 2006 119 600 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 131 620 PLN
kwiecień 2004 - listopad 2004 128 620 PLN

Zdjęcia PEUGEOT 407 3.0 SV Executive EU3 Sedan I 211KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

PEUGEOT 407 - Wiadomości

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
&#x02022; Używany Peugeot 407 - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp.<br>&#x02022; Jak sprawuje się używany Peugeot 407?

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie
Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp. Koncern PSA zamiast Volkswagena Passata proponuje Citroena C5 i Peugeota 407. Sprawdźmy, czy warto zainwestować w auta kosztujące w bazowych specyfikacjach zaledwie kilka tysięcy złotych.